Kid Cudi ft. WALE - Look Up in Da Stars



I haven't heard too much from dude yet but "they say" he's somebody 2 listen out 4 so I'll keep my ears peeled. I wonder why it only seems like club songs r #1 on da charts deez days. People r quick 2 say joints like dis r wack or ain't all dat but U gotta admit dis is alot better then "Jumpin' Out Da Window"!!! No disrespect 2 Ron Brown's hustle but dat shits wack joe. It is catchy though cause everytime I hear it I wanna jump out da window my damn self...lmao!!!

"Hip-Hop ain't dead it just moved to the DMV!!!"

- Mr. 40. Watt -

4 comments:

Milly said...

LMAO!!!

behold_a_lady said...

Kid Cudi is hot! I listen to alot of his music and I enjoy it. && your right about that Ron Browz song that is sooo wack, but once you hear it, you cant get it outta your head. Nice Blog

krys. said...

I'm a fan of Wale anyway so this track already has a plus for me. I'm looking out for this Kid Cudi character...so far so good. There goes that damn voice box again...but when used in moderation, it can be quite effective...

Ron Brownz...lmao.

HEEBZ said...

Been listening to Wale for a min now...Just got into Kid Cudi.

I think '09 is gonna be their year...

I'm not down with most of the club, dance music but Cudi does it in a good way...

Nice Post
KIR